مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-22حوادث

کاهش 39 درصدی تصادفات در همدان/برای محور حادثه خیز «علیصدر» فکری شود


رییس پلیس راه استان همدان از کاهش 39 درصدی تصادفات جاده ای در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری 509 تصادف در جاده های استان همدان رخ داده که در مجموع تصادفات جرحی، - کاهش 39 درصدی تصادفات در همدان/برای محور حادثه خیز علیصدر فکری شود ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان از کاهش 39 درصدی تصادفات جاده ای در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری 509 تصادف در جاده های استان همدان رخ داده که در مجموع تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی کاهش 39 درصدی داشتیم.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استان همدان طی سه ماهه ابتدای امسال رتبه چهارم کشور را در کاهش تصادفات فوتی داشته است، اظهار کرد: طی سه ماهه امسال 73 نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست دادند در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته 92 نفر در تصادفات فوت شده بودند که کاهش 20 درصدی داشته است.

رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان در نوروز امسال رتبه سوم را در کاهش تصادفات فوتی داشته است، تصریح کرد: در نوروز امسال با کاهش 40 درصدی در میزان تلفات جاده ای رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

فکری با بیان اینکه استان همدان دارای 5400 کیلومتر جاده دارد که از این میزان بیش از 3000 کیلومتر جاده فرعی و روستایی است، خاطرنشان کرد: در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 39 درصدی تصادفات در همدان/برای محور حادثه خیز «علیصدر» فکری شود

کاهش 39 درصدی تصادفات در همدان/برای محور حادثه خیز «علیصدر» فکری شود