مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-03ورزشي

اعزام بانوی ورزشکار همدانی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا


رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان همدان از اعزام زهرا نجاتی عارف بانوی ورزشکار همدانی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان 2023 خبر داد.

- حمید رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشور برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان 2023 خبر داد و افزود: از دو بانوی تاریخ ساز ورزشکار در همدان نیز برای حضور در تیم ملی دعوت شده است.

وی گفت: خاطره صادقیان نایب رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان به عنوان مربی تیم ملی و زهرا نجاتی عارف از قهرمانان نام آشنای همدان به عنوان بازیکن تیم ملی در این اردو حضور دارند.

رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان همدان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی افزود: اولین مرحله رقابت های پاراتیراندازی در گروه مردان و زنان و در رشته تفنگ بادی نشسته و ایستاده برگزار شد.

وی تاکید کرد: این رقابت ها به منظور ارزیابی سطح عملکرد ورزشکاران و با حضور جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم و جامعه بزرگ ورزشی معلولان از شهرستان های همدان و ملایر به مرحله اجرا درآمد.

رحیمی افزود: این دوره از مسابقات تیراندازی به مناسبت آغاز هفته ولایت و امامت و با توجه به دومین کنگره 8 هزار شهید استان با نام جام سردار شهید علیرضا شمسی پور در بین بانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بانوی ورزشکار همدانی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا

اعزام بانوی ورزشکار همدانی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا