مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-17ورزشي

فصلی جدید، مسیری نو؛ ام وی ام از ایکس 33 کراس رونمایی کرد


ایکس 33 کراس، به عنوان محصول جدید برند ام وی ام طی مراسمی متفاوت با حضور بیش از 200 مهمان ویژه شامل نمایندگان فروش، اصحاب رسانه، طراحان لباس، اساتید دانشگاه و چهره های مطرح هنری همچون مهراوه شریفی نیا، - پردیس احمدیه و شیدا یوسفی روز یکشنبه 25 ام تیر ماه در هتل پارسیان استقلال تهران رسماً رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیران خودرو، در مراسم رونمایی از ایکس 33 کراس که بر پایه استفاده گسترده از ویدیو مپینگ اجرا شد، ابتدا آقای جک لی، مدیرعامل مدیران خودرو به سخنرانی پرداخت.

او اشاره کرد که در 20 سال گذشته، مدیران خودرو تلاش کرده بر اساس هدف افزایش تجربه کاربر ، به طور مداوم محصولاتش را بهبود ببخشد، خدمات را بهینه سازی کند و خلاقیت را به بازاریابی آورد.

همچنین به مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه داشته و به طور فعال لذت رانندگی و تجربه برند منحصربه فردی را برای کاربران ایجاد کند.

جک لی اشاره کرد که حالا ام وی ام به یک برند خودرویی خانوادگی و محبوب در بین کاربران تبدیل شده و ایکس 33 کراس قرار است سفری جدید برای این برند باشد، چرا که این خودرو برای کاربران جوان و با هدف ایجاد یک سبک زندگی به روز طراحی شده است.

سپس نوبت به هردانیان، مدیر بازاریابی ام وی ام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلی جدید، مسیری نو؛ ام وی ام از ایکس 33 کراس رونمایی کرد

فصلی جدید، مسیری نو؛ ام وی ام از ایکس 33 کراس رونمایی کرد