مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:352023-06-24سياسي

تشنگی اهالی روستای اسفندیار طبس را فرمانداری ویژه کشاند


تشنگی و کم آبی اهالی روستای اسفندیار شهرستان طبس را به فرمانداری ویژه این شهرستان کشاند تا داد تشنگی خویش را به گوش بالاترین مقام طبس برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، جمعی از مردم روستای اسفندیار بخش دیهوک این شهرستان که کم آبی امان آن ها را بریده بود برای دادخواهی به فرمانداری ویژه طبس آمدند و خواستار پیگیری این موضوع از شخص فرماندار شدند.

علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هم مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان را برای پاسخ گویی به این دادخواهی فراخواند.

علیرضا محمد زاده، مدیر امور آب و فاضلاب طبس هم در مورد مشکل آب روستای اسفندیار دهستان کویر بخش دیهوک این شهرستان اظهارداشت: آبدهی چاه های منطقه طی سه سال گذشته به یک سوم کاهش یافته است و به همین منظور برای تامین آب منطقه طی یک سال گذشته خط انتقالی را از سمت دیهوک به سمت دهستان کویر اجرا کردیم تا کمی  از آب مورد نیاز را به این دهستان منتقل کنیم.

وی افزود: اما با توجه به کاهش آبدهی در چاه های منطقه به ویژه روستای اسفندیار که یکی از چاه ها خشک شده و یکی آب آن به حداقل رسیده و در حد سه دهم لیتر در ثانیه است سبب شده که آب انتقال از سمت دیهوک به دهستان کویر اثرش خیلی ملموس نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشنگی اهالی روستای اسفندیار طبس را فرمانداری ویژه کشاند

تشنگی اهالی روستای اسفندیار طبس را فرمانداری ویژه کشاند