مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-11سياسي

سردار پاکپور: دشمن در عرصه نظامی مقابل ایران اسلامی ناتوان است


دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور در حاشیه برگزاری همایش سالانه فرماندهان این نیرو بر توقف ناپذیری این نیرو در بروزرسانی همه جانبه برای مقابله با اشکال نوین تهدیدات امنیتی تاکید کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: ما هیچ فرصتی را برای نوسازی و بهسازی و بروزرسانی توانمندی های خود برای مقابله با تهدیدات امنیتی که اشکال تازه و پیچیده ای به خود گرفته است، از دست نخواهیم داد.

دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.

سردار پاکپور گفت: دشمن در دوره جدید تقابل خود با جمهوری اسلامی ایران به جنگ ترکیبی روی آورده است که با تمهیدات و ترتیبات و تدارک صورت گرفته در بسیاری از بخش ها، این شیوه از خصومت ورزی دشمن نیز در معرض شکست و ناکامی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تدارک ترورهای کور و اجیرسازی هسته های فاقد شناخت و درک انسانی از سوی دشمن برای انجام عملیات های کورکورانه تروریستی نه تنها نمی تواند در نقش یک نیروی نیابتی قابل اعتنا و تأثیر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور: دشمن در عرصه نظامی مقابل ایران اسلامی ناتوان است

سردار پاکپور: دشمن در عرصه نظامی مقابل ایران اسلامی ناتوان است