مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-02اقتصادي

افزایش نرخ عوارضی آزادراه تهران-شمال و تکمیل یک باند منطقه 2 در ماه جاری


مدیرکل بهره برداری آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با توجه به تصویب افزایش 25 درصدی قیمت عوارضی آزادراه ها در سال جاری، - عباس بیات سرمدی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: با توجه به اعلام قبلی مبنی بر افزایش قیمت عوارضی آزادراه ها، امسال قیمت عوارضی آزادراه ها 25 درصد افزایش یافت که این افزایش قیمت عوارضی به تدریج در همه آزادراه های کشور اعمال شد و آخرین مورد هم آزادراه تهران ـ شمال بود که در اوایل تیرماه ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در چند سال اخیر قیمت عوارضی آزادراه ها چندان تغییر نکرده بود، ضرورت داشت با توجه به تورم و در راستای تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در ساخت آزادراه ها، قیمت عوارضی آزادراه ها اصلاح می شد.

مدیرکل بهره برداری آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه بودجه عمرانی کشور کفاف اجرای همه پروژه های عمرانی را نمی دهد، گفت: ضرورت دارد در این حوزه سرمایه گذار بخش خصوصی ورود کند که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در این باره از سرمایه گذاران خصوصی استقبال می کند.

* عوارضی منطقه یک آزادراه تهران-شمال 50 هزار تومان در روزهای تعطیل بیات سرمدی گفت: با توجه به اعمال افزایش 25 درصدی در نرخ عوارض آزادراه ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ عوارضی آزادراه تهران-شمال و تکمیل یک باند منطقه 2 در ماه جاری

افزایش نرخ عوارضی آزادراه تهران-شمال و تکمیل یک باند منطقه 2 در ماه جاری