مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-02سياسي

3800 پرونده مسن در دادگستری استان سمنان وجود دارد


معاون منابع انسانی دادگستری استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و 800 پرونده مسن در مجموعه دادگستری استان وجود دارد، گفت: بیش از سه هزار پرونده در مرحله نهایی احکام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قاسم عین الکمال ظهر یکشنبه در مراسم معارفه رییس جدید دادگستری و دادستان جدید شاهرود به میزبانی سالن شهید پورسینا، ضمن اشاره به کاهش اطاله دادرسی در استان سمنان بیان کرد: اطاله دادرسی پرونده قضایی استان در یکسال اخیر سه روز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه زمان دادرسی پرونده های دادگستری استان سمنان در سال 1400؛ 86 روز محاسبه شده بود که در سال گذشته این میزان به 83 روز کاهش یافت، افزود: رسیدگی به پرونده های مسن در کنار کاهش اطاله دادرسی دیگر اولویت دستگاه قضایی استان است.

معاون دادگستری استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و 800 پرونده مسن در مجموعه دستگاه قضایی استان وجود دارد، ابراز کرد: سه هزار پرونده معادل 81 درصد در دست رسیدگی و صدور احکام است.

عین الکمال با بیان اینکه استان سمنان در زمره استان های پیشتاز در کاهش پرونده های مسن است، بیان داشت: پرونده های مسن به پرونده هایی گفته می شود که بیش از یک سال از زمان افتتاح آنها در مجموعه قضایی گذشته باشد که در این زمینه اقدامات خوبی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3800 پرونده مسن در دادگستری استان سمنان وجود دارد

3800 پرونده مسن در دادگستری استان سمنان وجود دارد