مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-05اقتصادي

توسعه ماهیان گرمابی و زینتی راهی مطمئن برای افزایش ارزآوری


مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت خوب استان در توسعه ماهیان گرمابی و زینتی، آبزی پروری و حمایت از آبزی پروری را با توجه به صادراتی بودن محصولات آبزی پروری و شیلاتی راهی مطمئن برای افزایش ارز آوری در کنار تامین امنیت غذایی خواند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت خوب استان در توسعه ماهیان گرمابی و زینتی، آبزی پروری و حمایت از آبزی پروری را با توجه به صادراتی بودن محصولات آبزی پروری و شیلاتی راهی مطمئن برای افزایش ارز آوری در کنار تامین امنیت غذایی خواند.

مسعود بارانی صبح امروز (14 تیرماه) در دیدار با رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان، با اشاره به اینکه رشد جمعیت و تقاضای مصرف آبزیان در سال های اخیر، فشار بر ذخایر طبیعی دریا (صید) باعث شده تا فعالیت های شیلاتی به سمت پرورش آبزیان در سواحل سوق یابد تصریح کرد: شیلات هرمزگان با توجه به وجود ظرفیت های آبزی پروری در آب های داخلی این استان و با توجه به حمایت های خوب استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران توسعه شتابان آبزی پروری در آب های داخلی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به ماهیت و فعالیت های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان افزود: بدون شک سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشاورزی استان هرمزگان می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ماهیان گرمابی و زینتی راهی مطمئن برای افزایش ارزآوری

توسعه ماهیان گرمابی و زینتی راهی مطمئن برای افزایش ارزآوری