مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-06سياسي

همکاری با کشورهای عضو شانگهای تحریم ها را بی اثر می کند


تعاملات کشور در عرصه بین المللی و همکاری با کشورهای عضو شانگهای می تواند به بی اثر شدن تحریم ها کمک کند.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تعاملات کشور در عرصه بین المللی و همکاری با کشورهای عضو شانگهای می تواند به بی اثر شدن تحریم ها کمک کند.

زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای، اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم از آغاز به کار تا امروز تقویت دیپلماسی اقتصادی بوده که این وعده به خوبی محقق شده است.

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای باعث می شود کشورمان در ادامه راه و در تعاملات تجاری و اقتصادی گام های مهم و محکم تری بردارد.

وی بیان کرد: انعقاد پیمان های بین المللی و عضویت کامل در سازمان های مهمی چون سازمان همکاری شانگهای یک راه اساسی برای خنثی سازی تحریم هاست، این در حالی است که طی سال های گذشته آمریکا و متحدانش از هیچ تلاشی برای منزوی کردن ایران در عرصه بین الملل فروگذار نکردند، اما موفقیت های ایران در عرصه های گوناگون از جمله سازمان همکاری شانگهای برنامه های آنان را خنثی و نقشه هایشان را نقش بر آب کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعاملات اقتصادی ایران با کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای می تواند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری با کشورهای عضو شانگهای تحریم ها را بی اثر می کند

همکاری با کشورهای عضو شانگهای تحریم ها را بی اثر می کند