مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-10اقتصادي

20هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال به مردم تحویل می شود


از ابتدای دولت جدید تاکنون 30 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و 20 هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا جعفری عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن مهر پردیس طی سخنانی گفت: افتتاح 10 هزار واحدی مسکن مهر پردیس در تابستان برابر تعهدی که در رابطه با تکمیل پروژه های مسکن های مهر در شهر پردیس به مردم داده بودیم و با پیگیری هایی که همکاران ما به منظور تعیین تکلیف پیمانکاران کشیدند، محقق شده است.

وی گفت: اخیراً شاهد آن هستیم که همه پروژه ها فعال و آماده سازی شده و تکمیل واحدهای مسکونی با قدرت در حال انجام است، بنا داشتیم 10 هزار واحد را در ابتدای امسال افتتاح کنیم اما با توجه به تاکید وزیر راه مبنی بر این که واحدها باید کاملاً آماده بهره برداری باشد و همچنین لزوم تکمیل آماده سازی ها و محوطه سازی ها بر اساس دسترسی ها در این منطقه، امیدواریم در همین تابستان بسیاری از این واحدها را تحویل دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش عمده مابقی واحدها با توجه به تعیین تکلیف وضعیت پیمانکاران و همچنین پیش بینی تأمین منابع لازم با توجه به دستورات وزیر تا پایان سال تکمیل و تحویل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال به مردم تحویل می شود

20هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال به مردم تحویل می شود