مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-26سياسي

جمهوری اسلامی ایران سالم ترین نظام حکومتی و سیاسی است


جمهوری اسلامی ایران سالم ترین نظام حکومتی و سیاسی است.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران سالم ترین نظام حکومتی و سیاسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر کرمانشاه که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در محل سالن بعث کرمانشاه برگزار شد از جمهوری اسلامی ایران به عنوان سالم ترین نظام حکومتی و سیاسی یاد کرد.

وی با گرامیداشت ماه ذیحجه و تسلیت شهادت حضرت امام محمد باقر (ع)، گفت: با وجود برخی مشکلات نظامی سالم تر از جمهوری اسلامی ایران در دنیا وجود ندارد زیرا تشکیلات ما متصل به خداوند متعال است.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص اهمیت ماه ذیحجه و فریضه حج، افزود: ماه ذیحجه پر اسرار ترین ماه است و فریضه بزرگ حج بعد از نماز والاترین جایگاه را در آیین بندگی ما دارد.

علما تصریح کرد: حضرات معصومین (علیهم السلام) مسیرهای تقرب الی الله را به ما نشانه داده اند زیرا هر جا که سخنی فرموده اند متصل به کلام وحی است، برای همین سخنان ایشان زنده است زیرا اسلام و فطرت هیچگاه کهنه نمی شود.

وی یادآور شد: اسلام معتقد است انسان موحد متولد می شود و این فطرت جواب گوی تمام پرسش های طول تاریخ بشر است و می بینیم انسان در صورتی که مؤمن ومعتقد به خداوند متعال باشد ابدیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران سالم ترین نظام حکومتی و سیاسی است

جمهوری اسلامی ایران سالم ترین نظام حکومتی و سیاسی است