مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:252023-06-22اقتصادي

100 دستگاه اتوبوس وارداتی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اختصاص 100 دستگاه اتوبوس وارداتی به منظور کمک به اجرای هرچه مطلوب تر طرح اربعین حسینی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان، ایوب کرد در تشریح این خبر، گفت: 100 دستگاه اتوبوس با سن کمتر از پنج سال از انواع برندهای معتبر از مجموع دو هزار دستگاه سهمیه اتوبوس های وارداتی که هیئت دولت در خرداد ماه امسال مصوب کرده، برای کمک به ناوگان حمل و نقل برون شهری و اجرای طرح اربعین حسینی در سالجاری به شمال و جنوب این استان اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: جلسات هماهنگی با تشکل های صنفی رانندگان و شرکتهای حمل و نقل مسافر با هدف ترغیب بخش خصوصی برگزار شده که طی آن مقرر شده تا در صورت تأمین منابع مالی لازم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تسهیلات بانکی تا 15 درصد قیمت ناوگان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه دربخش نامه های ابلاغی به استان ها تصریح شده که تنها شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان فعال بخش حمل و نقل مسافر می توانند نسبت به ارائه تقاضای خود برای واردات اقدام کنند، تصریح کرد: شرکت حمل و نقل باید دارای پروانه معتبر بوده و بر اساس تعهد محضری ملزم به این می باشند که در ایام اربعین از سرویس دهی در خطوط مربوطه خود منفک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 دستگاه اتوبوس وارداتی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت

100 دستگاه اتوبوس وارداتی به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت