مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-10اجتماعي

تنوع در برنامه های آموزشی اوقات فراغت مورد توجه ویژه قرار گیرد


استاندار آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، گفت: اداره کل آموزش وپرورش استان میزبان بیشترین پایگاه های اوقات فراغت است، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، گفت: اداره کل آموزش وپرورش استان میزبان بیشترین پایگاه های اوقات فراغت است، بنابراین باید فعالیت های تربیتی به گونه ای برنامه ریزی شود که اثرگذاری مطلوبی بر روی دانش آموزان داشته باشد و در ادامه بتواند دانش آموزان باانگیزه را برای سال تحصیلی جدید آماده کند.

عابدین خرّم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تأکید بر لزوم متنوع بودن آموزش ها در پایگاه های اوقات فراغت تشریح کرد: ابتکار و خلاقیت لازمه کار تربیتی و تعلیمی است و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا نسبت به سال های گذشته تنوع آموزش های ارائه شده در پایگاه های اوقات فراغت بیشتر شود و آموزش های فنی و مهارتی نیز موردتوجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که این دوره ها صرفاً وقت سپری کردن نباشد و تأثیرگذار برای دانش آموزان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اردوی راهیان پیشرفت می تواند یکی از برنامه های ویژه در اوقات فراغت دانش آموزان باشد، افزود: فرمایشات مقام معظم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع در برنامه های آموزشی اوقات فراغت مورد توجه ویژه قرار گیرد

تنوع در برنامه های آموزشی اوقات فراغت مورد توجه ویژه قرار گیرد