مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-15حوادث

کشف محموله میلیاردی احتکار قطعات خودرو در کرمانشاه


 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله احتکاری شامل 15 هزار و 700 عدد انواع قطعات الکترونیکی خودرو به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله احتکاری شامل 15 هزار و 700 عدد انواع قطعات الکترونیکی خودرو به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال در کرمانشاه خبر داد.

  سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر وجود یک انبار محل احتکار لوازم خودرو در یک کارگاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی این کارگاه در میدان آناهیتا شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته 139 قلم شامل 15 هزار و 700 عدد انواع قطعات الکترونیکی احتکاری خودرو کشف شد.

حاجیان، ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان حدود 20 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: یک نفر در این راستا دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان، مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با محتکران و قاچاقچیان را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی احتکار قطعات خودرو در کرمانشاه

کشف محموله میلیاردی احتکار قطعات خودرو در کرمانشاه