مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:412023-06-28سياسي

دقایق بهشتی و ساعاتی بین زمین و آسمان ها


خبرگزاری فارس -کرمان؛ آمنه شهریارپناه: امروز خداوند یکی دیگر از صفحات رحمتش را به روی ما گشوده و تلاش دارد با دستان سخاوتش گروه گروه از ما را ببخشد و دنیا دنیا حاجاتمان را برآورده کند.

سلام بر او که از خاک، اشرف مخلوقات ساخت و برایش نور درخشان بود، درهای رأفت و رحمتش را به رویش گشود و آن را زیر سایه احسان و کرمش قرار داد.

سلام بر او که قدم به قدم با ما می آید، بهانه ها می آفریند تا بندگان سر تا پا خطایش را ببخشد، برایش فرقی نمی کند، چه رجب، شعبان یا رمضان باشد، چه ذی الحجه یا محرم و صفر، او روزی یا ساعاتی را گنجانده، آغوش گشوده و منتظر است تا به سویش برگردیم! سلام بر او که رمضان را برای کسب بهای بهشت قرار داد، شب قدر را آفرید و با عرفه آن را تکمیل کرد و در اختیار ما نهاد.

سلام بر او که دعاها را می شنود، بلاها را دور می کند و ما را تا معراج بالا می برد، او بخشنده بی دریغ است، پناهگاه امن است، رهگشای راه های صعب و دشوار است، او خدای عرفه است! خداوند بالا مرتبه و منزهی که در آسمان ها و زمین یگانه است، او یکه تاز میدان عشق و عاطفه، مهر و محبت و دریایی از رحمت و عطوفت است .

پروردگارا به ثانیه ثانیه عرفه و به اشک چشم های بندگان صالحت در این ساعات باشکوه قسمت می دهیم به دنیایمان برکت بده، هرچه خیر و خوبی هست روانه زندگی های ساده مان کن، ذات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقایق بهشتی و ساعاتی بین زمین و آسمان ها

دقایق بهشتی و ساعاتی بین زمین و آسمان ها