مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-09سياسي

«یاریگران زندگی» به قزوین رسید


شانزدهمین نمایندگی مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور در استان قزوین تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،همایش مجمع عمومی و انتخابات هیأت امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان قزوین  با حضور  عباس کاظمی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار قزوین و سکانداری سیدجمالدین حسینی، دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین  خود را آغاز کرد و  جمعی از کارافرینان، خیرین و نیکوکاران و سمن های فعال برتر استان در آن حضور داشتند.

در این مراسم انتخابات، اعضای هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان قزوین برگزار شد و منتخبان معرفی شدند.

سید جمال الدین حسینی، دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخد استان قزوین ضمن خیر مقدم به حاضران در نشست، بر پیشگیری از اعتیاد به عنوان راهبرد و اولویت ستاد در سطح کشور نام برد بر اهمیت و ضرورت استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی بویژه خیرین و کارآفرینان استان تاکید کرد.

 بیش از یک هزار و 600 خیر در سراسر کشور با مجمع خیرین یاریگران زندگی همکاری می کنند حسن حمزه زاده، مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران کشور در این نشست از راه اندازی شانزدهمین مجمع خیرین یاریگران زندگی با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی معتادان بهبودیافته در استان قزوین خبر داد و افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یاریگران زندگی» به قزوین رسید

«یاریگران زندگی» به قزوین رسید