مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-05سياسي

آذربایجان شرقی در تکاپوی برگزاری باشکوه عید غدیر


تنها دو روز تا 18 ذی الحجه و عید غدیر خم، مهم ترین حادثه تاریخ صدر اسلام و عید بزرگ الهی است باقی مانده و همه در تکاپوی برگزاری این جشن بزرگ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برخاست و رسالتش را تکمیل کرد؛ می‏ دانست باغ فردا را چه گل ‏هایی روشن می‏ کند.

غمگین علف‏ های هرزه بود؛ و سرمست از عطر گل هایی که در راه بودند.

آهای، مردم! این، آخرین ودیعتی است که عشق بر شانه‏ های خسته ولی صبور من گذاشته؛ مژده می ‏دهم شما را به پیوند خدا و ملکوت با زمین، به پیوند بی‏ وقفه نور و رنگین کمان، به بارانی که ریشه در خاک دارد و آسمان به شستن سر و روی خودش با آن، مباهات می‏ کند.

خورشید نورش را از چشم‏ های صبور این مرد می‏ گیرد.

ستاره ‏ها تلالؤ آسمانی خنده ‏های او هستند.

هر چند این مرد غمگین کم می‏ خندد؛ امّا باور کنید وقتی بخندد، دنیا را بهاری می ‏کند! بخند علی! تو می ‏دانی تمام پیامبران قبل از منی! تو ادامه همه دلتنگی ‏های من و حرا هستی! تو معنی دهنده تمام گریه ‏های شبانه نوحی! تو هیبت موسا داری! تو نفس عیسا داری! تو از خون ابراهیمی، از تبار اسماعیل، از سلاله عشق، تو محمدی! تو من هستی و من توأم؛ در آیینه وحدت ازلی! بخند علی و دستی را که بالا می‏ برم، ایستاده نگه دار! تا تاریخ زیر سایه آن بخندد، تا فردا از سر انگشت ‏های تو اجازه ورود بگیرد، تا عشق حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی در تکاپوی برگزاری باشکوه عید غدیر

آذربایجان شرقی در تکاپوی برگزاری باشکوه عید غدیر