مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-07سياسي

امام جمعه ساری: ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می گیرد


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می گیرد، گفت: امروز به دستور مقام معظم رهبری این جایگاه در حضور پیدا می کنیم و دیروزی که به دستور امام راحل حضور پیدا کردیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به تبریک عید غدیر است، اظهار کرد: از احساسات غدیری مردم دیار علویان تقدیر می کنیم و برنامه های خوبی در این زمینه برگزار شد.

وی افزود: روز چهارشنبه 21 تیرماه سالروز ضایعه مسجد گوهرشاد به دست عوامل رضاخان بوده که هزاران نفر به دلیل دفاع از حجاب به خاک و خون کشیده شدند البته سرآغازی برای رواج بی حجابی بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: البته تاریخ کشف حجاب در کشور ما از زمان رضاخان فراتر می رود، حدود 250 سال قبل با پیدایش فرقه ضاله بهاییت اولین کشف حجاب به وسیله برخی از خانم ها سرکرده بهاییت در کشور ما و همین مازندران ما اتفاق افتاده است.

محمدی لایینی اضافه کرد: بنیانگذار کشف حجاب همین فرقه ضاله هستند الان هم تشکل هایی که کشف حجاب و هنجارشکنی را ساماندهی می کند بسیاری از آنها به همین فرقه ضاله منتهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساری: ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می گیرد

امام جمعه ساری: ساختار سیاسی اسلام از ولایت و غدیر شکل می گیرد