مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-29حوادث

توقیف خودروهای حادثه ساز در راه های درون شهری اصفهان


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف 60 دستگاه خودروی حادثه ساز از ابتدای تیرماه سال جاری در راه های درون شهری این استان خبر داد.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: شناسایی و احضار رانندگانی که در بزرگراه ها و معابر شهری استان اصفهان اقدام به حرکات نمایشی، لایی کشی و استفاده از سرعت های غیر مجاز می کنند در دستور کار پلیس راهور استان اصفهان قرار دارد.

  وی ویراژ رفتن خودروهای لوکس و گرانقیمت در معابر شهری را فخرفروشی و بازی با جان مردم دانست و افزود: این گونه خودروها با دوربین های هوشمند پلیس رصد شده و اول وقت اداری روز بعد به پلیس راهور احضار و علاوه بر توقیف ساعتی و روزانه وسیله نقلیه راننده خاطی نیز در صورت ضرورت به مرجع قضایی معرفی می شود.

محمدی بیان کرد: حضور پیدا نکردن راننده در پلیس راهور منجر به توقیف سیستمی خودرو و عدم ارائه خدمات تا زمان تعیین تکلیف خواهد بود.

  رییس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح ضربتی توقیف ساعتی و روزانه خودروهای دارای تخلف حادثه ساز همزمان با شروع فصل تابستان 60 راننده متخلف و حادثه ساز به پلیس راهور احضار و خودروهای آن ها توقیف ساعتی و روزانه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروهای حادثه ساز در راه های درون شهری اصفهان

توقیف خودروهای حادثه ساز در راه های درون شهری اصفهان