مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-15اقتصادي

توسعه آبرسانی روستایی اردبیل با تأمین 900 میلیارد ریال اعتبار


مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: امسال 900 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آبرسانی به روستاهای استان اردبیل اختصاص یافته است.

- علیرضا نعمت سلطانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با تأمین این اعتبار موانع و مشکلات آبرسانی به روستاها به ویژه مناطقی که درگیر تنش آبی بودند برطرف شده و تأمین پایدار آب را در این مناطق شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل مجتمع های آبرسانی و پروژه های تک روستایی سعی بر تأمین پایدار آب در این مناطق است تا آبرسانی سیار از طریق تانکر به حداقل برسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: تلاش جدی بر این است تا با راهکارهای مناسب و امیدبخش تابستان گرم همراه با خشکی را بدون دغدغه و نگرانی قطعی آب سپری کنیم تا روستاییان و ساکنان مناطق شهری از این نعمت بهره مند شوند.

نعمت سلطانی ضرورت مدیریت مصرف آب را در مناطق شهری و روستایی یادآور شد و بیان کرد: اگر مشترکان شهرها و روستاها تنها 10 درصد روزانه در مصرف خود صرفه جویی کنند به راحتی می توانیم فصل گرم سال را بدون تنش کم آبی و یا بی آبی سپری کنیم.

وی از همراهی مسئولان استان اردبیل در تأمین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های آبرسانی روستایی قدردانی کرد و گفت: افق روشنی در تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم مشاهده می شود که ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه آبرسانی روستایی اردبیل با تأمین 900 میلیارد ریال اعتبار

توسعه آبرسانی روستایی اردبیل با تأمین 900 میلیارد ریال اعتبار