مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-18اقتصادي

جذب 95 درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی برای دستگاه های اجرایی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از جذب 95 درصد اعتبارات استان برای دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: بیش از 85 درصد اعتبارات برای تکمیل بزرگراه ها، - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خبر داد جذب 95 درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی برای دستگاه های اجرایی ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از جذب 95 درصد اعتبارات استان برای دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: بیش از 85 درصد اعتبارات برای تکمیل بزرگراه ها، سدها، پایاب سدها، راه های روستایی، نقاط حادثه خیز، انتقال آب، فاضلاب و.

هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرشکاران اظهار کرد: در سال 1400 مجموع اعتبار مصوب استان یک هزار و 500 میلیارد تومان بوده و 57 درصد این اعتبارات جذب شد که 34 درصد آن نیز به صورت اوراق بوده؛ اما در سال 1401 علاوه بر اعتبارات استانی تنها از بابت اعتبارات سفر اول رییس جمهور به استان 9 هزار میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

وی تصریح کرد: اگر این رقم را با اعتبارات عمومی جمع ببندیم در واقع بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار وارد استان شده که رقم چشمگیری است.

وی اظهار کرد: در دور دوم سفر هم توانستیم بیش از یک هزار میلیارد تومان از منابع سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص دریافت کنیم که صرف پیشرفت و تکمیل پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 95 درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی برای دستگاه های اجرایی

جذب 95 درصدی اعتبارات آذربایجان شرقی برای دستگاه های اجرایی