مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-22اقتصادي

326 کلاس درس با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی ساخته شد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: 326 کلاس درس با مشارکت خیرین و اعتبار 175 میلیارد تومانی طی دو سال گذشته در خراسان جنوبی ساخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رخسار پور، ظهر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی حدود 160 پروژه نیمه تمام دارد که البته این پروژه ها در کل استان و به ویژه در روستاها فعال است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: تلاش ما بر این است که تا ابتدای مهر 60 پروژه از 160 پروژه که شامل 143 کلاس است، افتتاح شده و مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

رخسار پور گفت: نوسازی مدارس معمولاً به مدارس تازه ساز تجهیزات می دهد ولی تلاش می کنیم برای مدارس قبلی نیز در این زمینه کمک کرده و میز و نیمکت های آنان نوساز شود.

وی با بیان اینکه ردیف ویژه ای برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس داریم، اظهار کرد: تاکنون در خراسان جنوبی 911 کلاس درس سیستم گرمایشی آنان استاندارد سازی شده است و در حال حاضر در هیچ کجای استان در کلاس درس از بخاری نفتی استفاده نمی شود.

76 مدرسه کانکسی حذف شد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین 76 کلاس درس که به صورت کانکس بودند نیز طی دو سال گذشته حذف شدند و مدارس دو کلاسه و سه کلاسه جایگزین آن شده که بخشی از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

326 کلاس درس با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی ساخته شد

326 کلاس درس با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی ساخته شد