مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-18اقتصادي

ثبت 743 تخلف صنفی در بازار استان سمنان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام بیش از 10 هزار مورد بازرسی در سه ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از انجام بیش از 10 هزار مورد بازرسی در سه ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این بازرسی ها به منظور رصد وضع بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفته است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در این بازرسی ها که توسط کارشناسان نظارت و بازرسی، بازرسان و ناظران افتخاری این اداره کل به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است، تعداد 743 مورد تخلف کشف شد.

یحیایی ادامه داد: طی این مدت، 714 مورد پرونده تخلف ازجمله گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ نامه، ارائه نکردن فاکتور و عرضه، فروش و نگهداری کالای قاچاق و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 743 تخلف صنفی در بازار استان سمنان

ثبت 743 تخلف صنفی در بازار استان سمنان