مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-29سياسي

تولید تجهیزات پیشرفته بُردبلند در دستور کار پدافند هوایی ارتش است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، یقیناً در سال جاری تولید تجهیزات پیشرفته با بُرد بلند در دستور کار این نیرو قرار دارد.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، یقیناً در سال جاری تولید تجهیزات پیشرفته با بُرد بلند در دستور کار این نیرو قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد صبح امروز؛ پنجشنبه به طور سرزده از یگان عملیاتی واکنش سریع شهید ستاری نیروی پدافند هوایی ارتش واقع در شرق پایتخت بازدید کرد و توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد و در بخشی از سخنانش اظهار کرد: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، یقینا در سال جاری تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستورکار پدافند هوایی ارتش است.

وی، افزود: کارآمدی پدافند هوایی ارتش در تسلط کامل بر مرزهای هوایی کشورمان بیانگر رصد و پایش دقیق مهندسان و متخصصان پدافندی در هزاران نقطه پدافندی کشور است.

وی با بیان این که تلاش و جهاد شبانه روزی مرزبانان آسمان کشورمان در راستای آرامش و آسودگی خاطر شهروندان ایران اسلامی است ، اظهار کرد: اگر امروز پدافند هوایی ارتش به رشد و تعالی رسیده، یقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید تجهیزات پیشرفته بُردبلند در دستور کار پدافند هوایی ارتش است

تولید تجهیزات پیشرفته بُردبلند در دستور کار پدافند هوایی ارتش است