مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-11اقتصادي

ورود صنعت نفت ایران به حوزه های جدید فراسرزمینی


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از ورود وزارت نفت به حوزه های جدید فراسرزمینی در صنعت پالایش نفت با ارائه پیشنهادهایی از سوی ایران به کشورهای حوزه آمریکای لاتین برای همکاری در توسعه زیرساخت های زنجیره توزیع فرآورده از انتقال تا ذخیره سازی خبر داد.

- مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از ورود وزارت نفت به حوزه های جدید فراسرزمینی در صنعت پالایش نفت با ارائه پیشنهادهایی از سوی ایران به کشورهای حوزه آمریکای لاتین برای همکاری در توسعه زیرساخت های زنجیره توزیع فرآورده از انتقال تا ذخیره سازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل سالاری از ارائه پشنهادهایی برای ورود ایران به حوزه انتقال و عرضه فرآورده و تبدیل و نوسازی ناوگان حمل ونقل فرآورده در این کشورها خبر داد و گفت: در این زمینه بررسی های مطالعاتی انجام شده و در جریان دیدارهای اخیر دو طرف، پیشنهادهایی به طرف های مقابل ارائه شده است که نتایج آن در سفر متقابل این کشورها به ایران، اعلام و تبدیل به قرارداد خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های کارشناسی پرشمار برای اطلاع از ظرفیت کشورهای آمریکای لاتین در زنجیره توزیع فرآورده و جمع آوری اطلاعات دقیق این کشورها در زمینه تعداد و وضعیت جایگاه های عرضه، ظرفیت ذخیره سازی و ناوگان حمل ونقل، روند رشد مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود صنعت نفت ایران به حوزه های جدید فراسرزمینی

ورود صنعت نفت ایران به حوزه های جدید فراسرزمینی