مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 23:302023-07-21سياسي

خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سید عمار حکیم» رییس جریان حکمت ملی عراق در سخنرانی مراسم محرم در بغداد با تاکید بر اینکه خون و اندیشه ما حسینی است، - رییس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است.

تا وقتی که خون در رگ هایمان جریان دارد حسینی می مانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  سید عمار حکیم رییس جریان حکمت ملی عراق در سخنرانی مراسم محرم در بغداد با تاکید بر اینکه خون و اندیشه ما حسینی است، گفت: تا وقتی که خون در رگ هایمان جریان دارد حسینی می مانیم و هرچه باطل و اعوان آن قوی باشند، درباره حق و اهل حق چانه زنی و کوتاهی نمی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حسین در ضمیر ما جای دارد و عقیده و مسئله و هویت ماست، ادامه داد: حسین در ذهن ما جای دارد و رسالت و امانت و هدایت و مسئولیت ماست، حسین در دل های ما جای دارد و حرارت و روش ما را تعیین می کند، حسین در چشمان ما جای دارد و اشک و سیرت و مسیر ما را تعیین می کند.

عمار حکیم گفت: ما مسلمان و حسینی هستیم، ما عراقی هستیم و ارزش های عراق و اصول ثابت اجتماعی کشورمان را پاس می داریم و برای همین باید از ارزش ها واصولمان دفاع کنیم و نگذاریم که عناصر خارجی بر ارزش های ما تأثیر بگذارند و هم بستگی اجتماعی ما را به هم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است

خطوط قرمز ما اسلام و قرآن است