مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 22:102023-06-26سياسي

استاندار آذربایجان غربی: امنیت منطقه عامل اصلی توسعه و سرمایه گذاری است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به مدد ایثارگری های نیروهای مسلح بویژه قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سپاه شهدا، امنیت پایداری بر منطقه و استان حاکم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، فرمانده سپاه شهدا و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی سپاه با بیان اینکه اثرات امنیت را امروز در زندگی مردم می بینیم، افزود: کاهش ریسک سرمایه گذاری در سال گذشته موجب انجام 43 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در این استان شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر ماموریت های نظامی و امنیتی، قرارگاه حمزه در حوزه های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت های خوبی داشته و امروز شاهد امنیت پایدار در شمال غرب کشور هستیم.

معتمدیان با بیان اینکه در سال های گذشته ناامنی هایی در منطقه داشتیم ولی امروز با اقتدار کامل، دشمنان ما در کشورهای دیگر در امان نیستند، ادامه داد: اگر در دفاع مقدس، مرزهای امنیتی ما در شمال غرب کشور بودند، امروز مرزهای امنیتی ما در مرز رژیم صهیونیستی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حضور ضد انقلاب در مناطق مرزی طی سال های گذشته اظهار کرد: امروز صیانت از مرزهای ایران برعهده رزمندگان اسلام است و با تمهیدات اندیشیده شده روند ارتقای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: امنیت منطقه عامل اصلی توسعه و سرمایه گذاری است

استاندار آذربایجان غربی: امنیت منطقه عامل اصلی توسعه و سرمایه گذاری است