مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-06پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ جوان ترین دانشگاه برتر در رتبه بندی جهانی تایمز


عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه اعتبار سنجی علمی در نظام های رتبه بندی جهانی گفت: رتبه بندی تایمز، جامع ترین نظام رتبه بندی در ارزیابی دانشگاه های جهان است و دانشگاه های جوان با طول عمر 50 سال و بالای 80 سال و دانشگاه های تاثیرگذار را رتبه بندی می کند.

- دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ جوان ترین دانشگاه برتر در رتبه بندی جهانی تایمز ایسنا/مازندران عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه اعتبار سنجی علمی در نظام های رتبه بندی جهانی گفت: رتبه بندی تایمز، جامع ترین نظام رتبه بندی در ارزیابی دانشگاه های جهان است و دانشگاه های جوان با طول عمر 50 سال و بالای 80 سال و دانشگاه های تاثیرگذار را رتبه بندی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر عسگرآقایی امروز 15 تیرماه در نشست بررسی و تحلیل توانمندی ها و جایگاه این دانشگاه در نظام های رتبه بندی جهانی،اظهار کرد: این رتبه بندی در شاخص های پژوهش، آموزش، استنادات مقالات و درآمد صنعتی مورد ارزیابی انجام می شود.

دکتر آقایی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران موفق شده تا با گامهایی رو به رشد در رتبه بندی دانشگاه های آسیا رتبه 65 را کسب نماید، در حالی که این رتبه در سال گذشته 68 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ جوان ترین دانشگاه برتر در رتبه بندی جهانی تایمز

دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ جوان ترین دانشگاه برتر در رتبه بندی جهانی تایمز