مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:302023-06-25سياسي

خبرنگار خبرگزاری مهر همدان تجلیل شد


همزمان با هفته ازدواج، جشن وصال در شهرستان ملایر با حضور 20 نوعروس برگزار و از «فاطمه رحمتی»؛ خبرنگار خبرگزاری مهر در ملایر به عنوان فعال رسانه ای در حوزه «ازدواج و خانواده» تقدیر شد.

- همدان- همزمان با هفته ازدواج، جشن وصال در شهرستان ملایر با حضور 20 نوعروس برگزار و از فاطمه رحمتی ؛ خبرنگار خبرگزاری مهر در ملایر به عنوان فعال رسانه ای در حوزه ازدواج و خانواده تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان اسماعیلی شامگاه شنبه همزمان با پنجمین روز از هفته ازدواج در جشنی با عنوان وصال، که با حضور 20 نوعروس ملایری برگزار شد؛ ضمن تبریک هفته ازدواج با تقدیر از همه دستگاه های اجرایی در امر ازدواج را امری مقدس در اسلام دانست و گفت: برخی مشکل اقتصادی را مانع ازدواج می دانن اما می بینیم که بسیاری از خانواده ها با داشتن زندگی مرفه با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی با اشاره به تأکیدات قرآن کریم و روایت به امر مقدس ازدواج؛ افزود: ازدواج مایه آرامش است اما امروز بسیاری از خانواده ها این آرامش را ندارند و در واقع دچار طلاق عاطفی می شوند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه یکی از مشکلات امروز این است که دختران و پسران ما در آموزش و یادگیری مهارت زندگی لنگ می زنند و مهارت زندگی را بلد نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار خبرگزاری مهر همدان تجلیل شد

خبرنگار خبرگزاری مهر همدان تجلیل شد