مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-09سياسي

برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه


رییس کل دادگستری گلستان در دیدار با اعضای شورای شهر، با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی در مبارزه با فساد گفت: در برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه آنان اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی در دیدار با اعضای شورای شهر گرگان با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد گفت: در برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه آنان اقدام می کنیم و قاطعانه از دادستان مرکز استان و قضات محاکم استان در امر رسیدگی به پرونده های فساد اداری حمایت می شود.

حیدر آسیابی افزود: مبارزه با فساد در راستای سالم سازی محیط های اداری و به منظور خدمتگزاری بهتر به مردم است.

آسیابی در ادامه سخنان خود گفت: انتظار داریم اعضای شورای شهر در انجام وظایف نظارتی خود دقت لازم را داشته باشند و به شهرداری برای پیشبُرد امور کمک کنند.

این مقام ارشد قوه قضاییه در استان گلستان گفت: حضور میدانی مسئولان برای حل مشکلات که یادگار ِ ارزشمند سپهبد شهید سلیمانی است، باید توسط مسئولان از جمله اعضای شورای شهر پُر رنگ تر شود.

حیدر آسیابی در پاسخ به درخواست اعضای شورای شهر برای ورود دادگستری به موضوع تله کابین گرگان هم گفت: بارها اعلام کرده ایم از هر طرح و پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری که ضوابط قانونی در روند اخذ مجوزهای آن، رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه

برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه