مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-22سياسي

غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان اسلامشهر


در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده این پژوهشکده با همراهی قرارگاه های جهادی، طرح غربالگری رایگان سرطان های بانوان را در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر استان تهران اجرا کردند.

- در راستای طرح های جهادی پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی، گروهی از متخصصان زبده این پژوهشکده با همراهی قرارگاه های جهادی، طرح غربالگری رایگان سرطان های بانوان را در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر استان تهران اجرا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، دکتر محسن رضایی رییس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دکتر آقامحمدی رییس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور 2020 محله کم برخوردار کشور، صبح امروز از اردوی جهادی خدماتی، درمانی در شهرک واوان شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.

پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی با حضور متخصص جراح پستان، رادیولوژیست، متخصص زنان و کارشناسان مامایی علاوه بر معاینه بیماران و انجام سونوگرافی و ماموگرافی پستان، بانوان منطقه را از نظر سرطان های شایع زنان بررسی کردند.

با تمهیدات پیش بینی شده، بیماران شناسایی شده در این طرح که نیاز به عمل جراحی و دریافت خدمات درمانی بیشتر دارند، به بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران اعزام و به صورت رایگان درمان می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان اسلامشهر

غربالگری رایگان سرطان های شایع بانوان اسلامشهر