مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-02اقتصادي

تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار


فرماندار ویژه ملایر از نهایی شدن تأمین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار و تصویب طرح تفکیکی زمین های مورد نظر خبر داد و گفت: - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر از نهایی شدن تأمین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار و تصویب طرح تفکیکی زمین های مورد نظر خبر داد و گفت: این مصوبات به زودی ابلاغ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر، سلمان اسماعیلی یکشنبه 11 تیرماه در نشست شورای تأمین مسکن شهرستان ملایر با حضور مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان، اظهار کرد: در چند هفته آینده فراخوان افتتاح حساب برای افرادی که در مراحل ثبت نام واجد شرایط شده اند، صادر و پس از آن تحویل زمین آغاز می شود.

اسماعیلی ادامه داد: در شهر ملایر نیز 515 هکتار برای فاز اول انتخاب شده و در حال تهیه طرح جامع آن هستیم و ان شاالله به زودی خبری های بسیار خوبی برای مردم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در شهرهای زنگنه، سامن و اسلامشهر آق گل نیز روند پیشرفت پروژه رضایت بخش است، افزود: با تکمیل توافقات و اتمام مراحل اداری، مراحل اجرایی و تحویل زمین به متقاضیان آغاز می شود.

اسماعیلی مشکل و مانع اصلی نهضت ملی مسکن را تامین زمین مناسب خواند و گفت: علت آن کم کاری مفرط دولت های قبل در ایجاد و تقویت بانک ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار

تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرهای ازندریان و جوکار