مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-22اجتماعي

راه اندازی هفت گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان ایلام


هفت گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان ایلام راه اندازی شده است و بیش از 2میلیارد ریال از کودکان حمایت مالی شده است .

- حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی استان ایلام صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:طی یک سال گذشته سه هزار و 819 نفر در این استان با مرکز 123 بهزیستی تماس گرفتند.

  وی افزود:بیشترین افراد تماس گیرنده با خط 123 مربوط به زنان و دختران در معرض آسیب است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام یادآور شد : اورژانس اجتماعی این اداره کل(خط 123) 24 ساعته فعالیت داشته و مشاوران و مددکاران این مرکز در سه نوبت کاری صبح، عصر و شب مشغول ارایه خدمت به مراجعان هستند.

  وی با اشاره به اینکه هشت هزار و 264 نفر طی یک سال گذشته در مراکز اورژانس اجتماعی خدمات مددکاری و روانشناختی دریافت کرده اند، بیان کرد: همچنین طی این مدت بیش از 14 میلیارد ریال برای امداد ماهیانه فرزندان مراقبت در خانواده در بهزیستی استان پرداخت شده است.

  نورعلیوند بیان کرد: طی یک سال گذشته سه میلیارد و 750 میلیون ریال حمایت مالی از مراجعان مرکز اورژانس اجتماعی صورت گرفته است.

  مدیرکل بهزیستی استان ایلام اضافه کرد: 50 نفر از فرزندان تحت سرپرستی در خانواده در استان ایلام طی سال گذشته تحت پوشش بیمه آتیه قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هفت گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان ایلام

راه اندازی هفت گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان ایلام