مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-05اقتصادي

دلالان قیمت ساز به دست برتر بازارساز ارز باختند


کارشناسان ارزی معتقدند به دلیل کاهش شدید تقاضای ارز، سوداگران توان قیمت سازی ندارند و بازارساز نیز با بهره گیری از رویدادهای مثبت منطقه ای و بین المللی و ابزارهای خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار ارز در روزهای گذشته روندی کاملا ثابت داشته است، این بازار این روزها درگیر مقاومت 50 هزار تومانی است و هرچه دلالان تلاش می کنند توان شکستن این مقاومت را ندارند.

سوداگران منتظر بودند قیمت دلار در روز سه شنبه با افزایش قیمت وارد کانال 50 هزار تومانی شود، اما نتوانست و با ورود به کانال 48 هزار تومانی موجب شد برخی از معامله گران نسبت به بازار بدبین و وارد طرف عرضه شوند، معامله گران می گویند بازار سه شنبه جیب زنی بوده است.

برخی از تحلیلگران تکنیکالی بازار ارز می گویند کاهش نرخ دلار و ورود به کانال 48 هزار تومان برای پر شدن گپ چارت بوده است و دلار باید در محدوده 49 هزار تومان نوسان کند.

* دلار آزاد در سال 1402 حداکثر 52 هزار تومان است البته نباید از اقدامات بانک مرکزی در زمینه تامین ارز مورد نیاز کشور نیز به سادگی گذشت، روز قبل اعلام عضویت ایران در سازمان همکاری های شانگهای اهرم دست بازارساز برای کنترل و کاهش نرخ دلار بود و در شرایطی که سوداگران انتظار داشتند جلسه شورای امنیت درباره قطعنامه 2231 و تصمیم انگلیس، فرانسه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلالان قیمت ساز به دست برتر بازارساز ارز باختند

دلالان قیمت ساز به دست برتر بازارساز ارز باختند