مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-21حوادث

عزم جدی جهت مقابله با حرکت سینوسی بساط گستران تجریش


محور خیابان شهرداری تا باغ فردوس با عزم جدی مدیریت شهری منطقه یک، دادستانی و کلانتری به عنوان سه ضلع اصلی اجرای طرح، - از بساط گستران و سد معبر کنندگان پاکسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: طی روزهای اخیر با اهتمام و حرکت ضربتی انجام شده با حضور دادستانی، شهرداری منطقه یک، عوامل انتظامی و.

محور خیابان شهرداری، دور میدان تجریش تا باغ فردوس به صورت کامل از حضور دستفروشان و بساط گستران پاکسازی و سد معبرهای صنفی از جمله نیمکت، قفسه ها و.

نیز جمع آوری شد.

شهردار منطقه یک به شناسایی انبار دستفروشان اشاره کرد و گفت:ضمن رفع سد معبر در محور مذکور نسبت به شناسایی انبار دپو و مخفیگاه اجناس و لوازم دستفروشان ثابت اقدام و کلیه اجناس آنها ضمن صورتجلسه به محل نگهداری این اجناس منتقل شد.

صباغ تصریح کرد: میدان تجریش و خیابان شهرداری از جمله نقاط جذاب برای بساط گستری است و طی 4تا 5سال گذشته این معبر به طور کامل در تصرف و قرق بساط گستران بود و طرح ساماندهی باهدف نظم بخشی به این محور در حال اجراست و فضاهای مناسبی در ضلع شمال و جنوب میدان تجریش جانمایی شده است و تا پایان مرداد دستفروشان می توانند در آنها مستقر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی جهت مقابله با حرکت سینوسی بساط گستران تجریش

عزم جدی جهت مقابله با حرکت سینوسی بساط گستران تجریش