مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-11سياسي

راههای خاکی شهرستان سیریک آسفالت می شود


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان پیرو دستور استاندار هرمزگان از راههای سیریک بازدید و قول داد تا راههای خاکی شهرستان سیریک آسفالت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیریک، شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان صبح امروز با سفر به سیریک ضمن دیدار با فرماندار، از راههای روستایی، فرعی و اصلی حوزه استحفاظی شهرستان سیریک بازدید و سرکشی کرد.

حسب دستور استاندار هرمزگان و با توجه به اهمیت توسعه سواحل مکران و ضرورت توسعه زیرساخت های شهرستان، برنامه ریزی های لازم برای احیا و شکوفایی منطقه برای منتفع شدن مردم در حال انجام است که شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور برای دو بانده کردن 25 کیلومتر جاده آسفالت از سمت سیریک به میناب را برای تردد ایمن و امنیت مردم در اولویت احداث قرار داده است.

همچنین در این بازدید اداره راهداری و حمل نقل جاده ای هرمزگان با توجه به درخواست و پیشنهاد فرماندار شهرستان سیریک، جاده های خاکی که عملیات مخروط ریزی و زیرسازی فنی آنها صورت گرفته تا پایان سال آسفالت می شود.

در این بازدیدها مصوب شد نسبت به اصلاح  و آسفالت جاده اصلی محدوده پل جومحله، اصلاح تراشه پیچ جاده اصلی کرپان و آسفالت جاده دسترسی مردم روستای کرپان، آسفالت جاده دهستان شهید مردان از پالور به شهیدمردان، آسفالت جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راههای خاکی شهرستان سیریک آسفالت می شود

راههای خاکی شهرستان سیریک آسفالت می شود