مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:492023-07-14ورزشي

مجالس عزاداری محرم، ناب ترین فرصت برای انتقال ارزش هاست


ائمه جمعه استان زنجان به فرا رسیدن ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و بانیان و مجریان جلسات را به برگزاری عزاداری همراه با معرفت و شناخت دعوت کرده و ضرورت مدیریت آب طارم را مطرح و لزوم بازنگری در مولدسازی اماکن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان به فرا رسیدن ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره و بانیان و مجریان جلسات را به برگزاری عزاداری همراه با معرفت و شناخت دعوت کرده و سفر رییس جمهور به آفریقا را تحلیل و مشکل آب طارم ضرورت مدیریت آن را مطرح و لزوم بازنگری در مولدسازی اماکن ورزشی در خرمدره را مورد تاکید قرار داده و توجه به ابعاد حجاب و عفاف را باد توجه به اینکه  دشمنان اسلام با تمام توان و امپراتوری رسانه ای به جنگ عفاف و حجاب آمده اند مور تاکید قرار دادند.

حجت الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه آب بر در خطبه های این هفته نماز به خشک شدن آب رودخانه قزل اوزن اشاره و اظهار کرد: مسؤولان در تلاش هستند که آب از منابع دیگر به طارم برسد.

امام جمعه آب بر با تاکید بر اینکه سال گذشته به کشاورزان در مورد کشت نکردن برنج توصیه شده بود که توجهی نشده است، افزود: امیدوارم آب که به طارم رسید مدیریت شود تا گیلوان و روستاهای پایین دست هم از آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس عزاداری محرم، ناب ترین فرصت برای انتقال ارزش هاست

مجالس عزاداری محرم، ناب ترین فرصت برای انتقال ارزش هاست