مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-15فرهنگي

سومین جشنواره فصلی مطبوعاتی استان یزد در ایستگاه پایانی


رییس خانه مطبوعات استان یزد از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه های استان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس خانه مطبوعات استان یزد از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه های استان با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد خبر داد.

امین سامعی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه های استان عصر روز یکشنبه 25 تیر ماه 1402 برگزار می شود گفت: اختتامیه این دوره از جشنواره با حضور فرشاد مهدی پور ، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد و دیگر مسئولان ارشد استان در محل سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کل استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار شد که بخش اصلی شامل؛ سرمقاله و یادداشت، عکس، گزارش تحلیلی، گفتگو و اینفوگرافی بود و بخش ویژه نیز شامل سه موضوع ازدواج آسان و فرزند آوری، گردشگری و سفر به شهر جهانی، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزار شد.

دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به اینکه آثار ارسالی باید از ابتدای سال 1401 تا فروردین سال 1402 در رسان های استان منتشر شده باشد گفت: از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 265 اثر پذیرفته شده است که 144 اثر در بخش اصلی و 121 اثر در بخش ویژه در جشنواره پذیرفته شده اند و راهی مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره فصلی مطبوعاتی استان یزد در ایستگاه پایانی

سومین جشنواره فصلی مطبوعاتی استان یزد در ایستگاه پایانی