مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-24اقتصادي

حضور 4 برند کیف و کفش چرم همدان در نمایشگاه گوانگجوی چین


رییس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه در این استان 35 برند کیف و کفش چرم به ثبت رسیده است، گفت: سالانه 100 هزار جفت کفش زنانه در همدان تولید می شود.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه در این استان 35 برند کیف و کفش چرم به ثبت رسیده است، گفت: سالانه 100 هزار جفت کفش زنانه در همدان تولید می شود.

احمد گازرانی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در استان همدان هزار واحد کیف وکفش چرم با اشتغالزایی 6000 نفری فعالیت دارد که سالانه حدود 200 تا 250 هزار کیف مدرسه، 100 هزار چمدان و حداقل 100 هزار جفت کفش زنانه تولید می کنند.

وی از حضور همدان در نمایشگاه گوانگجوی چین خبرداد و تصریح کرد: با وجود ظرفیت های بالای استان همدان در تولید کیف و کفش چرم، توانستیم درنمایشگاه تهران، مشهد، شیراز، تبریز، زنجان و اصفهان شرکت کنیم و همچنین از دوم تیرماه نیز چهار برند کیف و کفش چرم همدان درنمایشگاه گوانگجوی چین شرکت می کنند.

رییس اتحادیه کیف و کفش همدان با تأکید براینکه بیش از 15 نمونه از کارهای پرمصرف چرمی کشور در استان همدان تولید می شود، افزود: 98 درصد از کفشهای موجود در کشور ایرانی هستند به طوریکه دیگر در ایران کفش خارجی نداریم.

گازرانی با اشاره به اینکه بیشتر کفش تولیدی استان همدان به اقلیم کردستان عراق صادر می شود، بیان کرد: سالانه تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 برند کیف و کفش چرم همدان در نمایشگاه گوانگجوی چین

حضور 4 برند کیف و کفش چرم همدان در نمایشگاه گوانگجوی چین