مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 01:302023-06-29اقتصادي

اجرای 3900 میلیارد تومان طرح دولت سیزدهم در منطقه ویژه اقتصادی ازنا


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: 3900 میلیارد تومان طرح در دولت سیزدهم در منطقه ویژه اقتصادی ازنا اجرایی شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: 3900 میلیارد تومان طرح در دولت سیزدهم در منطقه ویژه اقتصادی ازنا اجرایی شده است.

فرزاد محمدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح تولید فروسیلیکو منگنز ازنا، اظهار کرد: در کشور 69 منطقه ویژه اقتصادی مصوب وجود دارد که 34 منطقه از آنان فعال بوده و 10 منطقه نیز در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در لرستان سه منطقه ویژه اقتصادی مصوب، یک منطقه ویژه اقتصادی فعال و یک منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره برداری در بروجرد وجود دارد.

محمدی با بیان اینکه 900 عرصه شهرک صنعتی در حال حاضر در کل کشور وجود دارد، افزود: منطقه ویژه اقتصادی ازنا دارای مزیت ها و ویژگی های مختلفی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: ازنا در شعاع 200 کیلومتری سه شهر صنعتی اصفهان، اراک و قم و در کریدور شرق و غرب قرار گرفته که می توانیم از ظرفیت سرمایه گذاری این استان های صنعتی استفاده کنیم.

محمدی اضافه کرد: فاصله منطقه ویژه ازنا تا ریل راه آهن حدود هشت کیلومتر است که می تواند در خدمات ترکیبی بسیار موثر باشد و از آن بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3900 میلیارد تومان طرح دولت سیزدهم در منطقه ویژه اقتصادی ازنا

اجرای 3900 میلیارد تومان طرح دولت سیزدهم در منطقه ویژه اقتصادی ازنا