مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-03بين الملل

شرط ایران برای توافق با آمریکا چیست؟


سیدمصطفی خوش چشم با بیان اینکه بایدن هم همچون ترامپ به دنبال یک توافق حداکثری برای آمریکا و حداقلی برای ایران است، تصریح کرد: اساسا در 20 سال گذشته چه دولت جمهوری خواه بر سر کار بوده یا دموکرات، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایسکانیوز نوشت: اگرچه در هفته های اخیر نشانه مثبت و مستقیمی در ارتباط با مذاکره بین ایران و آمریکا بر سر توافق هسته ای وجود نداشته است، اما موضوع توافق بین ایران و آمریکا مجددا به یکی از سوژه های اصلی رسانه ها بدل شده که به نظر می رسد ناشی از مذاکرات برای آزادی زندانیان و آزادسازی پول های بلوکه شده ایران باشد.

گروهی از تحلیلگران بر این باورند که مذاکرات مذکور می تواند زمینه ساز توافق هسته ای هم باشد؛ هرچند که طیف دیگری از کارشناسان دستیابی به هرگونه توافق با ایران تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا را بعید می دانند.

دکتر سیدمصطفی خوش چشم -تحلیلگر حوزه سیاست خارجی- در گفتگو با ایسکانیوز به بحث در این مورد پرداخت.

حداقل تا انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا توافقی در کار نخواهد بود / روابط با کشورهای منطقه بدون برجام منفعت اقتصادی خواهد داشت؟  وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکره ای در خصوص برجام در جریان نیست، اظهار کرد: آنچه که در چند ماه اخیر جریان داشته موضوع تبادل زندانیان و آزاد شدن پول ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ایران برای توافق با آمریکا چیست؟

شرط ایران برای توافق با آمریکا چیست؟