مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:252023-06-30سياسي

اهانت به قرآن اقدام ضد بشری است


افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می خواهند تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان ها زنند و ضد بشری، ضد آزادی و ادیان آسمانی را به شدت محکوم می کنیم.

- اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: افراد متقلب و متجاوز با شعار حقوق بشر می خواهند تیشه بر ریشه اخلاق و معنویت انسان ها زنند و ضد بشری، ضد آزادی و ادیان آسمانی را به شدت محکوم می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیداحمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این هفته را برای افشای ظلم و جنایت کشور آمریکا بر مردم ایران تعیین کردند تا جوانان و نسل های جدید این مرز و بوم این دشمنان حقوق بشریت را بشناسند و افراد دیگر نیز این جنایتکاران را از حافظه تاریخی خود پاک نکنند.

وی افزود: باید دشمنان خود را بشناسیم و این دشمنان چه منافقان دینی باشند یا منافقان اخلاقی یا حتی منافقان انسانی و بشری خود را پشت شعار حقوق بشر پنهان کرده و آن را سپر خود قرار داده اند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: سوره منافقین یک جهاد تبیینی است که برای فهم بهتر مقوله جهاد تبیین باید به مفاهیم و تعابیر قرآنی نیز رجوع کرد.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن یارانش، شهادت محمد کجویی، رییس زندان اوین در هشتم تیرماه و بمباران شیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن اقدام ضد بشری است

اهانت به قرآن اقدام ضد بشری است