مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-02اقتصادي

سرنوشت تالار مرکزی شهرستان«اوز» در هاله ای از ابهام


سرنوشت تالارهای مرکزی در استان فارس گویی به یکدیگر گره خورده و همانگونه که زمان بهره برداری از تالار مرکزی شیراز مشخص نیست، تکلیف تالار مرکزی شهرستان «اوز» نیز در هاله ای از ابهام است.

- شیراز-سرنوشت تالارهای مرکزی در استان فارس گویی به یکدیگر گره خورده و همانگونه که زمان بهره برداری از تالار مرکزی شیراز مشخص نیست، تکلیف تالار مرکزی شهرستان اوز نیز در هاله ای از ابهام است.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها – علیرضا پرنیان: تالار مرکزی شهرستان اوز از جمله طرح های عمرانی- فرهنگی است که تاکنون ناتمام باقی مانده و علل مختلفی نیز برای این عدم تکمیل مطرح شده است.

عدم تأمین بودجه و عدم تخصیص زمین از جمله علت هایی است که برای ناتمام ماندن این طرح فرهنگی از زبان کارشناسان مطرح شده است البته مقرر شده تا تالار مرکزی شهر اوز در فاز دوم مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز ساخته شود.

شهرستان اوز ظرفیت برگزاری رویدادهای فرهنگی در ابعاد ملی را دارد فرماندار شهرستان اوز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به ظرفیت های فرهنگی شهرستان اوز این منطقه توانایی میزبانی از رویدادهای مهم فرهنگی در ابعاد ملی را دارا است.

محمد محمدی اضافه کرد: یکی از نیازهای زیربنایی هر منطقه توسعه فرهنگی و برطرف کردن مشکلات اجتماعی است از این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت تالار مرکزی شهرستان«اوز» در هاله ای از ابهام

سرنوشت تالار مرکزی شهرستان«اوز» در هاله ای از ابهام