مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-19سياسي

«مجلس واقعه» نقطه شروع تولید آثار عاشورایی در رسانه ملی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما پیش از ظهر روز سه شنبه 27 تیر و در آستانه فرا رسیدن ماه محرم به اتفاق محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی و خوشرو مدیر شبکه تلویزیونی نسیم از پشت صحنه تولید ویژه برنامه «مجلس واقعه» .

- مجلس واقعه نقطه شروع تولید آثار عاشورایی در رسانه ملی است رییس رسانه ملی در بازدید از پشت صحنه تولید مجموعه مجلس واقعه گفت: مجلس واقعه نقطه شروع بسیار خوبی برای احیای هنر عاشورایی و کربلایی خواهد بود چرا که در این اثر همه انواع هنر وزین اعم از شعر، موسیقی، بازیگری و صحنه آرایی و در واقع همه هنر ها در آن دیده می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما پیش از ظهر روز سه شنبه 27 تیر و در آستانه فرا رسیدن ماه محرم به اتفاق محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی و خوشرو مدیر شبکه تلویزیونی نسیم از پشت صحنه تولید ویژه برنامه مجلس واقعه دیدار کرد و در جریان روند تولید این مجموعه آیینی قرار گرفت.

رییس رسانه ملی در این بازدید ضمن قدردانی از عوامل دست اندر کار تولید این ویژه برنامه گفت: به نظرم تولید این اثر فاخر نقطه شروع خوبی است برای رسانه ملی که ان شاءالله بتوانیم در احیای هنر عاشورایی و کربلایی تلاش کنیم چرا که در این اثر فاخر که این روز ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجلس واقعه» نقطه شروع تولید آثار عاشورایی در رسانه ملی است

«مجلس واقعه» نقطه شروع تولید آثار عاشورایی در رسانه ملی است