مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:252023-06-27حوادث

مهارت گفت وگو و ارتباطی خود را باید تقویت کنیم


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برای غلبه بر خشونت و سایر بزه های اجتماعی ضروری است تا مهارت گفت و گو و الگوهای رفتاری و ارتباطی شایسته را یاد گرفته و به آن پایبند باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف خدادادی پیش از ظهر سه شنبه در نشست بررسی راهکارهای کاهش بزه و جرم در اردبیل اظهار کرد: ما در حال حاضر سرمنشأ بسیاری از آسیب ها و نگرانی خانواده ها را در بحث تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر می دانیم که هر چند به ظاهر این اقدام با تلاش نیروی انتظامی کشف و به نقطه جمع آوری می رسد اما کثرت جرایم رخ داده ناشی از تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر بسیار آسیب آفرین است.

وی تصریح کرد: جرم مواد مخدر مانند سرقت نیست که از سوی مردم گزارش شده و یا آماری در این زمینه ارائه شود چرا که ما با تنوع جرایم در این حوزه روبه رو هستیم و ضرورت دارد خانواده ها در رفتارها و معاشرت فرزندان خود مراقبت بیشتری را انجام دهند.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 65 تا 85 درصد وقوع جرایم و افزایش آسیب ها به ویژه در بخش طلاق، سرقت و خشونت ناشی از اعتیاد است و این بلای خانمان سوز زمینه ساز بسیاری از آسیب های دیگر است.

خدادادی خشونت، درگیری، نزاع و توهین را از رایج ترین آسیب ها و جرایم استان برشمرد و افزود: البته این جرایم تنها در استان اردبیل آمارش بالا نیست بلک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت گفت وگو و ارتباطی خود را باید تقویت کنیم

مهارت گفت وگو و ارتباطی خود را باید تقویت کنیم