مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-06سياسي

طرح جامع ترافیک شهرکرد در مرحله رسیدگی نهایی است


طرح جامع ترافیک شهرکرد مصوبات لازم را اخذ و در مرحله رسیدگی نهایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واحدیان صبح پنج شنبه در جلسه با رییس پلیس راهور استان با بیان اینکه مباحث ترافیکی را باید از دو بُعد نرم افزاری و سخت افزاری بررسی کرد، اظهار داشت: طرح جامع ترافیک پس از 3 سال از سوی شورای ترافیک استان و شهرستان تأیید و در کمیته های فنی در تهران نیز تأیید و در حال حاضر باید توسط وزارت کشور تأیید و مجوزهای لازم جهت اجرا اخذ شود.

وی افزود: طرح جامع ترافیک شهرکرد می تواند چراغ راهی برای مسئولان باشد چراکه رفع مشکل ترافیک تنها خیابان سازی نیست و باید به دنبال ساماندهی پارک حاشیه ای، پارکینگ سازی، احداث تقاطع های غیر همسطح، کمربندی و پیاده روسازی باشیم.

شهردار شهرکرد احداث کمربندی ها برای کاهش بار ترافیکی در شهر را ضروری دانست و بیان کرد: در حال حاضر پروژه دسترسی جاده نمایشگاه به میدان قمربنی هاشم (ع) انجام و عملیات عمرانی توسط دو گروه در حال انجام است که بخشی از ترافیک فارابی و حافظ شمالی را کاهش می دهد.

واحدیان ادامه داد: همچنین عملیات عمرانی در یک باند تپه باباولی در منظریه انجام و باند دوم نیز در حال اصلاح است که به سمت بلوار جهاد و بلوار فرهنگ و جاده سلامت اتصال پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ترافیک شهرکرد در مرحله رسیدگی نهایی است

طرح جامع ترافیک شهرکرد در مرحله رسیدگی نهایی است