مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-09پزشكي

مفیدترین ضد عطش ها برای گرمازدگی


متخصص طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی چگونگی تهیه و مصرف مهمترین نوشیدنی های سنتی ضد گرمازدگی در تابستان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در فصل گرم و سوزان تابستان قرار داریم و هوای گرم و طاقت فرسای تابستان غالب افراد را با حرارت بالای خود آزار می دهد.

هرکس به ویژه افرادی که هر روز مجبور هستند در بیرون از خانه باشند، سعی دارند به اشکال مختلف خود را خنک نگهداشته تا از گزند گرما زدگی مصون نگهدارند.

مصرف مایعات در این روزهای گرم بسیار تاکید شده و افراد بنا بر میزان نیاز بدن شان و با توجه به میزان حضور در هوای بیرون از خانه و و زیر نور خورشید بودن باید میزان مایعات دریافتی بدن خود را تنظیم کنند.

مصرف نوشیدنی های خنک نیز این روزها طرفداران بیشماری دارد و کمتر کسی را می توانید مشاهده کنید که هر روز نوشیدنی خنک مصرف نکند.

یکی از نوشیدنی های پر طرفدار این روزهای داغ و سوزان مصرف نوشیدنی و شربت های سنتی ایرانی است که از دیرباز مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته و بسیاری با مصرف آن در روزهای تابستان، سعی در پایین آوردن میزان عطش و تشنگی خود دارند.

فاضله حیدریان مقدم،متخصص طب سنتی علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه در فصول گرم سال به دلیل شدت گرمای هوا، قوت هاضمه معده کاهش می یابد، اظهار کرد: در تابستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفیدترین ضد عطش ها برای گرمازدگی

مفیدترین ضد عطش ها برای گرمازدگی