مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-17سياسي

موزه انقلاب دفاع مقدس از موزه های صلح محور است


استاد دانشگاه نورث همپتون انگلیس و سفیر ارشد مؤسسه بین المللی صلح گفت: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از موزه های صلح محور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موزه شهر Angra do Heroismo در کشور پرتغال از تاریخ 12 تا 15 ژوییه (21 تا 24 تیر) میزبان اولین کنفرانس بین المللی میراث نظامی و گردشگری بود که به طور مشترک توسط TECHN&ART (مرکز فناوری، مرمت و ارزش گذاری هنرهای پرتغال)، واحد تحقیق و توسعه مؤسسه پلی تکنیک Tomarو شورای شهر Angra do Heroismo برگزار گردید.

روز شنبه 24 تیر و در آخرین روز این کنفرانس، فابیو کاربونه استاد دانشگاه نورث همپتون انگلیس و سفیر ارشد مؤسسه بین المللی صلح از طریق گردشگری (IIPT)، به عنوان سخنران کلیدی کنفرانس به بیان توضیحاتی در مورد موزه های نظامی، موزه های جنگ و به طور کلی تمام جاذبه های گردشگری مربوط به جنگ و نقش آنها در ترویج گفتگوی بین فرهنگی و فرهنگ صلح پرداخت.

وی در بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایران گفت: این موزه نه تنها به دلیل کیفیت محتوا و استفاده تأثیرگذار از فناوری ها و روایت ها، بلکه به دلیل تعهد به ترویج گفت وگو، تأمل انتقادی در رویدادهای تاریخی و مشارکت فعال مردم نمونه ای موفق از موزه های صلح محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه انقلاب دفاع مقدس از موزه های صلح محور است

موزه انقلاب دفاع مقدس از موزه های صلح محور است