مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-20سياسي

جهاد تبیین مهمترین وظیفه و رسالت اهل رسانه و قلم است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اهمیت جایگاه رسانه در تبیین مسائل مهم جامعه، گفت: جهاد تبیین مهمترین وظیفه و رسالت اهل رسانه و قلم است.

- کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اهمیت جایگاه رسانه در تبیین مسائل مهم جامعه، گفت: جهاد تبیین مهمترین وظیفه و رسالت اهل رسانه و قلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهمن ریحانی ظهر پنجشنبه در آیین رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه محرم و قرار گرفتن در آستانه تاسوعا و عاشورا باید جایگاه این روز و ارزش های این روز توجه داشت که مهم ترین جلوه عاشورا که عرفان و حماسه آفرینی بود.

وی افزود: البته جلوه عرفانی در عاشورا عرفان گوشه نشینی نبود بلکه حماسه و تحول آفرینی در عرصه ولایتمداری را تبیین کرد و امروز مهمترین امری که باید از عاشورا در جامعه به آن توجه کرد امر ولایتمداری به عنوان یک نیاز اصلی جامعه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه درس واقعه عاشورا متوقف نشده و در جریان است، تصریح کرد: عاشورای سال 61 هجری واقعه ای نبود که متوقف شود و این گرامی داشت هرساله برای آن است که نشان دهد ارزش های ما همان ارزش های عاشورای سال 61 هجری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهمترین وظیفه و رسالت اهل رسانه و قلم است

جهاد تبیین مهمترین وظیفه و رسالت اهل رسانه و قلم است