مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-19اقتصادي

تولید 130 هزار متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد در سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در آیین تجلیل از 2 هزار مددجوی خودکفا شده خراسان شمالی که صبح امروز برگزار شد، - سیدمرتضی بختیاری با اشاره به ثبت نشان جهانی برای تولیدات فرش مددجویان، گفت: مددجویان کمیته امداد سال گذشته 130 هزار متر مربع فرش دستباف تولید و به بازار های داخلی و جهانی عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در آیین تجلیل از 2 هزار مددجوی خودکفا شده خراسان شمالی که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: مددجویان کمیته امداد در حوزه تولید ابریشم در سطح کشور سرآمد هستند و یک سوم پیله ابریشم تولیدی کشور توسط مددجویان این نهاد تولید می شود.

وی در خصوص خودکفایی مددجویان گفت: حمایت های کمیته امداد از مددجویان خودکفاشده ادامه خواهد داشت و فقط مستمری آنان قطع می شود.

بختیاری با بیان اینکه فرش تولیدی مددجویان با نشان تجاری احسان ثبت جهانی شده است، عنوان کرد: سال گذشته 130 هزار متر مربع فرش توسط مددجویان این نهاد تولید شده است.

وی با تقدیر از همکاری شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات اشتغال مددجویان، ادامه داد: سال گذشته 24 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از طریق بانک های عامل به مددجویان پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 130 هزار متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد در سال گذشته

تولید 130 هزار متر مربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد در سال گذشته